اعلام نتایج فینال فصل سوم عصر جدید + زمان پخش فینال و تعداد آرا-راهبرد معاصر

اعلام نتایج فینال فصل سوم عصر جدید + زمان پخش فینال و تعداد آرا

اسامی راه یافتگان به فینال فصل سوم عصر جدید اعلام شد. بر این اساس علی طولابی با نزدیک به 2 میلیون رای بیشتر آرا رای مردمی را به دست آورد. اسامی 6 گروه یافته به فینال عصر جدید و همچنین تعداد آرا و زمان برگزاری فینال و زمان اعلام نتایج نهایی را در ادامه بخوانید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 13
کد خبر: ۱۳۸۲۸۳

به گزارش راهبرد معاصر اسامی راه یافتگان به فینال فصل سوم عصر جدید مشخص شد. امشب در جریان پخش عصر جدید 6 گروه راه یافته فینال عصر جدید مشخص شد. علی طولابی، ساینا شیخی، گروه پهلوانک های گوچک، پیمان ابراهیمی، ستیلا و آنیسا و احسان  یاسین با رای مردمی به فینال این برنامه استعداد یابی صعود کردند. بنا بر اعلام احسان علیخانی زمان پخش فینال همزمان با عید قربان از شبکه سه خواهد بود. همچنین نتایج نهایی فینال عید غدیر اعلام می شود.

 

فینال فصل سوم عصر جدید

 

نتایج فینال فصل سوم عصر جدید

در برنامه شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اعلام نتایج فینالیست‌های فصل سوم عصر جدید، از بین رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا و از میان رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، تکلیف سه فینالیست فصل سوم مسابقه عصرجدید مشخص شد.

در ابتدا از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا، ستیلا و آنیسا با کسب ۱،۶۸۱،۷۱۶ رای توانست به فینال فصل سوم عصرجدید راه یابد، گروه ترانه نیز توانست ۱،۱۱۲،۷۸۳ رای کسب کند.

در ادامه از رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با کسب ۱،۷۵۲،۵۲۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصرجدید راه یابد، گروه دپا نیز توانست ۱،۶۸۱،۷۱۶ رای کسب کند.

در آخر نیز، از رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، این پیمان ابراهیمی بود که با کسب ۱.۱۷۲،۴۷۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصر جدید راه یابد، گروه کاکتوس نیز توانست ۱،۱۴۳،۸۵۵ رای کسب کند.
 

همچنین علی طولابی بیش از 1 میلیون و 900 هزار نفور رای مردمی کسب کرد. 

ساینا شیخی نیز با بیش از یکی میلیون و 230 هزار رای به فینال صعود کرد.

احسان یاسین نیز توانست با کسب یکی میلیون و 80 هزار رای به مرحله بعد عصر جدید راه یافت.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده